Iva Šubrtová

“POJĎME SPOLEČNĚ PŘIJÍT NA TO, CO MUSÍME DĚLAT, ABYCHOM SI UDRŽELI DOBRÉ ZAMĚSTNANCE. ABYCHOM DOKÁZALI PRACOVAT I S DNEŠNÍ MLADOU GENERACÍ. A ABYCHOM MĚLI VÍC SRDCAŘŮ, KTERÝM BUDE NA FABRICE SKUTEČNĚ ZÁLEŽET.”

Nechte se provést vybranými zásadami řízení a vedení lidí na vašich autentických případech z praxe.

Odneste si řešení vlastních složitých situací, která dokážete ihned uplatnit!

Pojďme společně přijít na to, co musíme dělat, abychom si udrželi dobré zaměstnance. Abychom dokázali pracovat i s dnešní mladou generací. A abychom měli víc srdcařů, kterým bude na fabrice skutečně záležet.

Parťák, operátor

čtvrtý kurz z cyklu veřejných tréninků rozvojového programu AKADEMIE MISTRŮ

Středa 18. 10. 2018 9:00 – 17:00

Economia, Pernerova 47, Praha

Programy kurzů

V čem vám program pomůže?

  • Každý podřízený potřebuje od svého nadřízeného ‘obyčejnou’ každodenní péči. Z tohoto modulu si odnesete kompletní seznam situací, v nichž má mistr nebo team leader umět s jednotlivci pracovat, a návod, jak to co nejlépe dělat.

 

 Pro koho je program určený?

  • Pro mistry, vedoucí, supervizory, shift leadery, team leadery, kteří všichni nesou odpovědnost za výsledky týmu.
  • Pro šéfy na různých úrovních ve výrobě, kterým ukáže, jak budou po absolvování programu mistři ke své roli přistupovat.
  • Pro personalisty, pro které je mistr klíčový interní zákazník.

  

Proč je trénink důležitý?

Protože mistr tím, co dnes dělá, rozhoduje o budoucnosti firmy.

 

Obsah

 

Jak si vybrat schopné lidi a docílit toho, že opravdu nastoupí

  • jak poznat toho, kdo bude chtít pořádně pracovat
  • co všechno udělat pro to, aby skutečně nastoupil
  • jak nováčka provést zaškolením, orientací a hodnotami, podle nichž se má rozhodovat

 

Jak podřízené navigovat, aby vždycky dělali práci, která je pro ně zajímavá

  • jak využít přirozené potřeby ‘být v něčem dobrý’
  • v čem spočívá rozdíl mezi zpětnou vazbou a pracovním hodnocením
  • 1 : 1 rozhovory jako dlouhodobá incestice

Stanovení cílů

  • jak vypadá správně stanovený cíl
  • … a proč motivuje víc než odměna

Nepříjemná témata

  • jak lidé reagují na nepříjemné zprávy
  • co když někdo nechce a je potřeba ho srovnat
  • vytýkací rozhovor (opakování z minule)
  • když už je potřeba někoho propustit, jak to udělat férově

 

Co řekli mistři z jedné firmy o svém pokroku (po absolvování třetího modulu)

  • Už si vychovávám svého zástupce.
  • Sdílím informace na začátku směny, aby mohli být samostatní.
  • Přistupuji ke členům týmu individuálně a vracejí mi to lepším vztahem.
  • Otevřela jsem hranice k sobě – zlepšila se důvěra lidí ke mně a přestali hrozit, že odejdou.
  • Učím lidi flexibilitě – zvětšuji potenciál firmy.
  • Namotivoval jsem rezignovaného pracovníka, teď žije prací.
  • Jsem tvrdší a důsledněji vyžaduji, aby dělali to, co mají – už se dodržují pravidla.
  • Předala jsem odpovědnost a dala jim volnost – našli se v tom.
  • Přehodil jsem výhybku v práci oddělení a máme fungující systém na zaškolení nových lidí.
  • Chci po nich víc věcí než dřív – mám víc času na svou práci, je zastupitelnost, cítí se víc součástí linky.
  • Při problémech hledám kořenovou příčinu a uplatňuji individuální přístup – nekritizuji celý tým.
  • Zavedl jsem samostudium postupů – něco se naučili, zdokonalují se.

 

Doporučení

Tento trénink je čtvrtý z cyklu navazujících modulů. Doporučujeme vám navštívit i další.

 

Cena

 

5 990 Kč

(7 248 Kč s DPH)

V ceně kurzu jsou školicí podklady, občerstvení, oběd a certifikát o absolvování.
Tento kurz již proběhl

V čem vám program pomůže?

  • Dokážete porozumět i těm kolegům, kteří vás doposud (mírně řečeno 🙂 )stresovali.
  • Nebudete se bát konfliktu.
  • Naučíte se zlikvidovat nevyřešené spory.
  • Nastavíte si meze, v nichž sebou nenecháte manipulovat.
  • Vytvoříte svému týmu bezpečné a férové prostředí.
  • Váš tým bude více spolupracovat.

 

Pro koho je program určený?

  • Pro mistry, vedoucí, supervizory, shift leadery, team leadery, kteří všichni nesou odpovědnost za výsledky týmu.
  • Pro šéfy na různých úrovních ve výrobě, kterým ukáže, jak budou po absolvování programu mistři ke své roli přistupovat.
  • Pro personalisty, pro které je mistr klíčový interní zákazník.

  

Proč je trénink důležitý?

Protože mistr tím, co dnes dělá, rozhoduje o budoucnosti firmy.

 

 

Obsah

Každý jsme jiný: jak řídit různé typy lidí

  • každý člověk je originál – typologie osobnosti nás naučí vycházet s (téměř) každým,
  • ne podobnost, ale naopak individuální odlišnosti jsou základem dobře fungujícího týmu,
  • prvním krokem je poznat sebe sama, ale neuzavřít se přitom do ‘škatulky’,
  • dobrý mistr umí přizpůsobit styl řízení každému. Doslova.

Jak nastavovat očekávání

  • nastavená očekávání jsou základ každého řízení,
  • signály, že něco není v pořádku,
  • proč nastavujeme ‘co’, nikoli ‘jak’,
  • velká očekávání = motivovaní zaměstnanci.

Proč někteří zaměstnanci zlobí? – Protože můžou

  • role mistra a role podřízeného (opakování): jaké ‘zlobení’ je normální a co naopak nelze tolerovat,
  • jak nastavit očekávání s jednotlivcem i s celým týmem, aby bylo jasno…,
  • řídící paradox: kontrola povzbuzuje zlobení,
  • mistr může být důrazný, i když není despota.

Když dojde ke konfliktu

  • co je, a co není konflikt,
  • technika, která přesvědčí ostatní, aby respektovali naše oprávněné potřeby,
  • možnosti, jak eliminovat notorické potížisty.

 

Co řekli mistři z jedné firmy o svém pokroku (po absolvování třetího modulu)

  • Už si vychovávám svého zástupce.
  • Sdílím informace na začátku směny, aby mohli být samostatní.
  • Přistupuji ke členům týmu individuálně a vracejí mi to lepším vztahem.
  • Otevřela jsem hranice k sobě – zlepšila se důvěra lidí ke mně a přestali hrozit, že odejdou.
  • Učím lidi flexibilitě – zvětšuji potenciál firmy.
  • Namotivoval jsem rezignovaného pracovníka, teď žije prací.
  • Jsem tvrdší a důsledněji vyžaduji, aby dělali to, co mají – už se dodržují pravidla.
  • Předala jsem odpovědnost a dala jim volnost – našli se v tom.
  • Přehodil jsem výhybku v práci oddělení a máme fungující systém na zaškolení nových lidí.
  • Chci po nich víc věcí než dřív – mám víc času na svou práci, je zastupitelnost, cítí se víc součástí linky.
  • Při problémech hledám kořenovou příčinu a uplatňuji individuální přístup – nekritizuji celý tým.
  • Zavedl jsem samostudium postupů – něco se naučili, zdokonalují se.

 

Častý dotaz

Je pro mne efektivní přijít na tento kurz, když jsem neabsolvoval první?

Ano, veřejné kurzy Akademie mistrů jsou koncipovány tak, aby Vás nelimitovala neúčast na předešlých modulech.

 

Doporučení

Tento trénink je třetí z cyklu navazujících modulů. Doporučujeme vám navštívit i další.

 

Cena

5 990 Kč

(7 248 Kč s DPH)

V ceně kurzu jsou školicí podklady, občerstvení, oběd a certifikát o absolvování.
Tento kurz již proběhl

 „Mistři ve výrobě dnes patří k nejohroženějším druhům.“

„Dobří mistři chodí do práce žít, ne jenom pracovat. Jsou to svým způsobem nejdůležitější manažeři v podniku, protože řídí a ovlivňují největší počet zaměstnanců. Obrovskou radost z výsledků své práce mívám právě s mistry – když od nich slyším, že snížili fluktuaci, dovedli nedbalé podřízené k osobní odpovědnosti nebo ‚jenom‘ znovu chodí do práce s úsměvem.“

 

 

V čem vám program pomůže?

  • Poznáte systém řízení, který vám umožní plnit i velmi náročné cíle.
  • Zjistíte, jak si sami můžete svůj tým nebo oddělení vylepšovat, aniž byste se museli někoho ptát.
  • Naučíte se si k sobě vybrat schopné lidi – i když to vypadá, že takoví už nejsou.
  • Dokážete ve svých lidech nastartovat profesionální přístup.

 

Pro koho je program určený?

  • Pro mistry, vedoucí, supervizory, shift leadery, team leadery, kteří všichni nesou odpovědnost za výsledky týmu.
  • Pro šéfy na různých úrovních ve výrobě, kterým ukáže, jak budou po absolvování programu mistři ke své roli přistupovat.
  • Pro personalisty, pro které je mistr klíčový interní zákazník.

  

Proč je trénink důležitý?

Protože mistr tím, co dnes dělá, rozhoduje o budoucnosti firmy.

 

Na prvním veřejném kurzu se ukázalo, že pro mistry je aktuální nábor nových lidí, a proto zařazujeme nad rámec téma výběrového rozhovoru již do tohoto druhého kurzu. 

Obsah

Jednoduchý systém řízení je nejlepší

  • roční, měsíční… plány, cíle a úkoly
  • co potřebujeme, abychom je dokázali splnit
  • monitorování výsledků jako zdroj neustálého zlepšování
  • proč vést ligovou tabulku
  • tajemství, které to celé udržuje v pohybu

Mistr je designérem i tvůrcem svého pracoviště

  • potřeby versus realita
  • každý nedostatek má své řešení
  • nejde zlepšovat všechno najednou – jak se rozhodovat
  • jak získat vliv, který je k tomu potřeba

Najít schopné lidi nemusí být utopie

  • jak přestat hledat to, co neexistuje
  • hlavní požadavky na dobrého pracovníka
  • rozhovor, kterým zjistíme, jestli zájemce o práci splňuje potřebné požadavky
  • efektivní postup při zapracování nového zaměstnance

8 typických chyb v práci mistra 

  • jak zvládnout povýšení do role vedoucího
  • nejčastější chyby a jejich důsledky
  • jak si chyby uvědomit a odstranit je

 

Co řekli mistři z jedné firmy o svém pokroku (po absolvování třetího modulu)

  • Už si vychovávám svého zástupce.
  • Sdílím informace na začátku směny, aby mohli být samostatní.
  • Přistupuji ke členům týmu individuálně a vracejí mi to lepším vztahem.
  • Otevřela jsem hranice k sobě – zlepšila se důvěra lidí ke mně a přestali hrozit, že odejdou.
  • Učím lidi flexibilitě – zvětšuji potenciál firmy.
  • Namotivoval jsem rezignovaného pracovníka, teď žije prací.
  • Jsem tvrdší a důsledněji vyžaduji, aby dělali to, co mají – už se dodržují pravidla.
  • Předala jsem odpovědnost a dala jim volnost – našli se v tom.
  • Přehodil jsem výhybku v práci oddělení a máme fungující systém na zaškolení nových lidí.
  • Chci po nich víc věcí než dřív – mám víc času na svou práci, je zastupitelnost, cítí se víc součástí linky.
  • Při problémech hledám kořenovou příčinu a uplatňuji individuální přístup – nekritizuji celý tým.
  • Zavedl jsem samostudium postupů – něco se naučili, zdokonalují se.

 

Častý dotaz

Je pro mne efektivní přijít na tento kurz, když jsem neabsolvoval první?

Ano, veřejné kurzy Akademie mistrů jsou koncipovány tak, aby Vás nelimitovala neúčast na předešlých modulech.

 

Doporučení

Tento trénink je druhý z cyklu navazujících modulů. Doporučujeme vám navštívit i další.

 

Cena

5 990 Kč

(7 248 Kč s DPH)

V ceně kurzu jsou školicí podklady, občerstvení, oběd a certifikát o absolvování.
Tento kurz již proběhl

V čem vám program pomůže?

  • Poznáte, že různé pozitivní i negativní emoce, které mistrovskou práci provázejí, prožívá každý.
  • Upřesníte si obsah role mistra – odpovědnost za výsledky, za kvalitu týmu a za dodržování pravidel.
  • Vezmete celou svou odpovědnost na sebe a nedovolíte druhým, aby vámi manipulovali.
  • Uvědomíte si, co vám v řízení týmu jde dobře, a kde konkrétně máte zatím nedostatky.
  • Zjistíte si, ke kterým principiálním chybám jste náchylní a jaké to má důsledky. To vás inspiruje se takových chyb vyvarovat.

 

 Pro koho je program určený?

  • Pro mistry, vedoucí, supervizory, shift leadery, team leadery, kteří všichni nesou odpovědnost za výsledky týmu.
  • Pro personalisty, pro které je mistr klíčový interní zákazník.
  • Pro šéfy na různých úrovních ve výrobě, kterým ukáže, jak budou po absolvování programu mistři ke své roli přistupovat.

  

Proč je trénink důležitý?

Protože mistr tím, co dnes dělá, rozhoduje o budoucnosti firmy.

 

Obsah

Mistr ve firmě

  • smysl a hlavní cíle každé firmy
  • důležitost řízení – a důsledky toho, když se řídí špatně
  • co vedení firmy očekává od mistrů: v čem se jejich role liší od operátorů
  • emoce, které roli mistra často doprovázejí

Definice mistrovské role

  • odpovědnost za výsledky
  • odpovědnost za kvalitu týmu
  • odpovědnost za dodržování pravidel, aj.

Mistr a osobní odpovědnost

  • odpovědnost za činnosti vs. za výsledky
  • jak si s kolegy a podřízenými nastavit očekávání
  • manipulativní chování a obrana proti manipulaci

8 typických chyb v práci mistra

  • jak zvládnout povýšení do role vedoucího
  • nejčastější chyby a jejich důsledky
  • jak si chyby uvědomit a odstranit

 

Co řekli mistři z jedné firmy o svém pokroku (po absolvování třetího modulu)

  • Už si vychovávám svého zástupce.
  • Sdílím informace na začátku směny, aby mohli být samostatní.
  • Přistupuji ke členům týmu individuálně a vracejí mi to lepším vztahem.
  • Otevřela jsem hranice k sobě – zlepšila se důvěra lidí ke mně a přestali hrozit, že odejdou.
  • Učím lidi flexibilitě – zvětšuji potenciál firmy.
  • Namotivoval jsem rezignovaného pracovníka, teď žije prací.
  • Jsem tvrdší a důsledněji vyžaduji, aby dělali to, co mají – už se dodržují pravidla.
  • Předala jsem odpovědnost a dala jim volnost – našli se v tom.
  • Přehodil jsem výhybku v práci oddělení a máme fungující systém na zaškolení nových lidí.
  • Chci po nich víc věcí než dřív – mám víc času na svou práci, je zastupitelnost, cítí se víc součástí linky.
  • Při problémech hledám kořenovou příčinu a uplatňuji individuální přístup – nekritizuji celý tým.
  • Zavedl jsem samostudium postupů – něco se naučili, zdokonalují se.

 

Doporučení

Tento trénink je první z cyklu navazujících modulů. Doporučujeme vám navštívit i další.

 

Cena

5 990 Kč

(7 248 Kč s DPH)

V ceně kurzu jsou školicí podklady, občerstvení, oběd a certifikát o absolvování.